Blog

De dynamische wereld van communicatie is naast mijn vak, ook mijn passie. Wil je meer weten over communicatie en hoe dit voor jouw bedrijf kan werken? Houd dan mijn blog in de gaten.

Wat is de meerwaarde van een bedrijfswebsite?

Een zakelijke website bied de mogelijkheid om heel laagdrempelig informatie te delen met je bezoekers. Door in de huid van de bezoeker te kruipen krijg je inzicht in de de manieren waarop jouw website van meerwaarde kan zijn. ...

Wat veranderd er met de nieuwe privacy wetgeving?

Vanaf 25 mei 2018 is het plaatsen van een privacyverklaring wettelijk verplicht op elke website die persoonsgegevens verzameld. De verklaring legt de website bezoekers uit welke persoonsgegevens jij van hen verzamelt, met welk doel en wat je met deze gegevens doet. De verklaring dient duidelijk zichtbaar aanwezig te zijn op de website, bijvoorbeeld via een link onderaan de website. De wet vereist ook dat privacyverklaring beknopt, transparant, in begrijpelijke eenvoudige taal en in een toegankel...

Een nieuw logo, waar moet ik aan denken?

Denk aan een merk zoals IKEA, Shell of Albert Heijn. Grote kans dat je direct het logo voor je ziet van deze bedrijven. Het is een goed voorbeeld van hoe logo's een sterk merk kunnen ondersteunen. Het zorgt voor herkenbaarheid. Mensen onthouden beelden beter dan woorden, daarom is het belangrijk dat één beeld jouw bedrijf vertegenwoordigd. ...